Časté otázky

Jakou velikost oblečení si mám vybrat?

Je pro nás velmi důležité, aby vám naše velikosti seděly a vyhovovaly. Ověřený způsob je – vezměte svůj vlastní oděv, který vám sedí, změřte jednotlivé míry podle návodu v tabulce velikostí. Rozměry porovnejte s tabulkou velikostí, která je u každého produktu. Pokud jsou rozměry na rozmezí, vyberte větší velikost. Označení velikostí se u různých výrobců liší. Další podrobnosti o velikostech jsou zde.

Mohu zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost?

Ano. Výměna velikosti je snadná. Odešlete balíček s původní velikostí pojištěný poštou na naši adresu. Podrobný postup jak vyměnit velikost je uveden zde. V okamžiku kdy obdržíme balíček s původním zbožím provedeme jeho kontrolu a zašleme vám novou velikost. Doprava při výměně zboží je zdarma.

Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Dopravujeme do České a Slovenské republiky. V ČR si můžete vybrat:

A) Zásilkovna. Osobní vyzvednutí zboží na výdejním místě Zásilkovny. Cena 50 Kč.

B) Kurýrní služba DPD. Kurýr přiveze zboží na vaši adresu. Cena 86 Kč.

C) Česká pošta Balík Do ruky. ČP přiveze zboží na vaši adresu, pokud vás nezastihne uloží ho na poště. Cena 96 Kč.

Slovensko. Kuriérska služba GLS. Cena 124 Kč. Podrobnosti dopravy zboží jsou zde.

Kdy budu mít zboží doma?

U zboží „SKLADEM“  ho budete mít doma do 1 týdne od objednání. U zboží „NA OBJEDNÁVKU“ je minimální doba dodání 2 týdny. Zboží pro elitní rebely dovážíme přímo z USA.  Zboží je standardně doručováno v pracovní dny, v denní dobu mezi 8:00 a 18:00. Dále máte možnost sledovat pohyb zásilky v elektronickém systému dopravce. Podrobné informace o dopravě jsou uvedeny zde.

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Platbu zboží můžete provést:

A) Platební kartou – Zabezpečená platba on-line platební kartou (VISA, MasterCard, Maestro). Platba kartou je zdarma (bez poplatku).

B) Online bankovním převodem – Online platba převodem z vašeho internetového bankovnictví. V průběhu platby vyberete vaši banku a provedete platbu předvyplněného platebního převodu, nic přepisujete a platba je provedena online. Platba bankovním převodem je zdarma (bez poplatku).

Další podrobné informace o platbách jsou uvedeny zde.

Jakým nejvhodnějším způsobem se mám o oblečení starat?

Oblečení zásadně perte ve studené vodě a naruby. Jemný cyklus. Nepoužívejte sušičku. Nepoužívejte chemické prostředky. Nežehlete potisk, nenávratně by se zničil. Při dodržování těchto zásad vám oděv vydrží dlouho ve skvělém stavu. Více k péči o oblečení zde.

Mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Ano, dle občanského zákoníku máte jako spotřebitel, při použití prostředků komunikace na dálku (internet), možnost do čtrnácti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy, z jakýchkoliv důvodů. Podrobnosti o odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě jsou uvedeny zde.

Jaká je záruční doba na vaše zboží?

Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Reklamace se řídí Reklamačním řádem, při reklamaci vytiskněte a vyplníte formulář, přiložíte ho spolu s kopií faktury ke zboží a všechno odešlete k nám. Podrobný postup o reklamaci zboží je uveden zde.

Informační povinnost k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.