Časté otázky

Jakou velikost oblečení si mám vybrat?

Je pro nás velmi důležité, aby vám naše velikosti seděly a vyhovovaly. Ověřený způsob je – vezměte svůj vlastní oděv, který vám sedí, změřte jednotlivé míry podle návodu v sekci velikosti. Rozměry porovnejte s tabulkou velikostí. Pokud jsou rozměry na rozmezí, vyberte větší velikost. Velikost označení se u různých výrobců liší. Podívejte se do sekce velikostí zde.

Mohu zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost?

Ano. Výměna velikosti je snadná. Odešlete balíček s původní velikostí pojištěný poštou na naši adresu. Podrobný postup jak vyměnit velikost je uveden zde. V okamžiku kdy obdržíme balíček s původním zbožím provedeme jeho kontrolu a zašleme vám novou velikost. Doprava při výměně zboží je zdarma.

Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Dopravujeme do České a Slovenské republiky. V ČR si můžete vybrat: A) Zásilkovnu. Osobní vyzvednutí na výdejním místě, B) Kurýrní službu DPD  a C) Českou poštu Balík Do ruky. Na Slovensku Kuriérsku službu (In Time, GLS, DPD). Cena doručení do Zásilkovny činí 59 Kč,  kurýrní služba DPD činí 99 Kč a u České pošty Balík Do ruky činí cena 119 Kč (ceny jsou včetně DPH). Cena jednej zásielky na Slovensko (In Time, GLS, DPD) je 149 Kč vrátane DPH. Podrobnosti dopravy zboží jsou zde.

Kdy budu mít zboží doma?

U zboží „SKLADEM“ a objednání do 12:00 hod. budete mít zboží doma do 24 hodin od objednání. U zboží „NA OBJEDNÁVKU“ je minimální doba dodání 3 týdny. Zboží pro elitní rebely dovážíme přímo z USA.  Zboží je standardně doručováno v pracovní dny, v denní dobu mezi 8:00 a 18:00. Dále máte možnost sledovat pohyb zásilky v elektronickém systému dopravce. Podrobné informace o dopravě jsou uvedeny zde.

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Platbu zboží můžete provést:  A) Platební kartou – Zabezpečená platba on-line platební kartou (VISA, MasterCard, Maestro) B) Dobírkou – Platba za zboží při převzetí balíčku v hotovosti dopravci. Zákazníci zo Slovenska mohou platit v EUR dle kurzu NBS v den nákupu. Další podrobné informace o platbách jsou uvedeny zde.

Jakým nejvhodnějším způsobem se mám o oblečení starat?

Oblečení zásadně perte ve studené vodě a naruby. Jemný cyklus. Nepoužívejte sušičku. Nepoužívejte chemické prostředky. Nežehlete potisk, nenávratně by se zničil. Při dodržování těchto zásad vám oděv vydrží dlouho ve skvělém stavu. Více k péči o oblečení zde.

Mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Ano, dle občanského zákoníku máte jako spotřebitel, při použití prostředků komunikace na dálku (internet), možnost do čtrnácti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy, z jakýchkoliv důvodů. Podrobnosti o odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě jsou uvedeny zde.

Jaká je záruční doba na vaše zboží?

Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Reklamace se řídí Reklamačním řádem, při reklamaci vytiskněte a vyplníte formulář, přiložíte ho spolu s kopií faktury ke zboží a všechno odešlete k nám. Podrobný postup o reklamaci zboží je uveden zde.

Informační povinnost k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.