Časté otázky

Jakou velikost oblečení si mám vybrat?

Ověřený způsob je – vezměte svůj vlastní oděv, který vám sedí, změřte jednotlivé míry podle návodu v tabulce velikostí. Rozměry porovnejte s tabulkou velikostí, která je u každého produktu. Pokud jsou rozměry na rozmezí, vyberte větší velikost. Označení velikostí se u různých výrobců liší. Další podrobnosti o velikostech jsou zde.

Mohu zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost?

Ano. Výměna velikosti je snadná. Odešlete balíček s původní velikostí pojištěný poštou na naši adresu. Podrobný postup jak vyměnit velikost je uveden zde. V okamžiku kdy obdržíme balíček s původním zbožím provedeme jeho kontrolu a zašleme vám novou velikost. Doprava při výměně zboží je zdarma.

Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Dopravujeme v rámci České a Slovenské republiky. Můžete si vybrat z těchto možností:

A) Zásilkovna. Osobní vyzvednutí zboží na výdejním místě Zásilkovny. Cena zásilky do 5 kg činí 79 Kč s DPH.

B) Kurýrní služba. Kurýr přiveze zboží na vaši adresu. Cena zásilky do 5 kg činí 96 Kč s DPH.

Pro Slovenskou republiku:

A) Zásielkovňa. Osobní vyzvednutí zboží na výdejním místě Zásielkovňi. Cena zásilky do 5 kg činí 99 Kč s DPH.

B) Kurýrní služba. Kurýr přiveze zboží na vaši adresu. Cena zásilky do 1 kg činí 140 Kč s DPH.

Další podrobnosti o dopravě zboží je zde.

Kdy budu mít zboží doma?

U zboží „SKLADEM“ je dodací lhůta do 1 týdne od objednání. U zboží „NA OBJEDNÁVKU“ je doba dodání 2 týdny. Zboží značky ELITNÍ REBEL vyrábíme v ČR po objednání,  americké značky dovážíme z USA.  Zboží je standardně doručováno v pracovní dny, v denní dobu mezi 8:00 a 18:00. Dále máte možnost sledovat pohyb zásilky v elektronickém systému dopravce. Podrobné informace o dopravě jsou uvedeny zde.

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Platbu zboží můžete provést:

A) Platební kartou – Zabezpečená platba on-line platební kartou (VISA, MasterCard, Maestro). Platba kartou je zdarma (bez poplatku).

B) Online bankovním převodem – Online platba převodem z vašeho internetového bankovnictví. V průběhu platby vyberete vaši banku a provedete platbu předvyplněného platebního převodu, nic přepisujete a platba je provedena online. Platba bankovním převodem je zdarma (bez poplatku).

C) Apple Pay – Apple Pay je platební metoda, která umožňuje jednoduché placení přes kartu uloženou v Apple Wallet. Platba funguje pouze z prohlížeče Apple Safari (bez poplatku).

D) Google Pay – Google Pay je služba, která umožňuje jednoduché placení prostřednictvím mobilu nebo online na internetu. Platba funguje pouze pro zařízení Android a musí ji podporovat vaše banka (bez poplatku).

Další podrobné informace o platbách jsou uvedeny zde.

Jakým nejvhodnějším způsobem se mám o zakoupené zboží starat?

Oblečení – oblečení zásadně perte ve studené vodě a naruby. Jemný cyklus. Nepoužívejte sušičku. Nepoužívejte chemické prostředky. Nežehlete potisk, nenávratně by se zničil. Při dodržování těchto zásad vám oděv vydrží dlouho ve skvělém stavu. Více k péči o zboží zde.

Povlečení – dodržujte prací symboly, které jsou uvedeny na vnitřní straně povlečení. Více k péči o zboží zde.

Mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Ano, dle občanského zákoníku máte jako spotřebitel, při použití prostředků komunikace na dálku (internet), možnost do čtrnácti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy, z jakýchkoliv důvodů. Podrobnosti o odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě jsou uvedeny zde.

Jaká je záruční doba na vaše zboží?

Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Reklamace se řídí Reklamačním řádem, při reklamaci vytiskněte a vyplníte formulář, přiložíte ho spolu s kopií faktury ke zboží a všechno odešlete k nám. Podrobný postup o reklamaci zboží je uveden zde.

Informační povinnost k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.